Halloweeni rajz Charles Zembillastól2013.10.31. 19:00, Crash-b [Dorci]
A napokban Charles Zembillas közzétett egy nemrég készült rajzot Crashről, ami az időszaknak megfelelően halloweeni témájú. Ugyan Magyarországon nincsenek olyan halloweeni szokások, amelyek külföldön elterjedtek, de néhány mondatot érdemes erre az időszakra fordítani. Charles Zembillassal együtt a Crash Fan Club csapata is boldog halloweent kíván az összes olvasónknak, és persze jó pihenést! A rajzot megnézhetitek nagyobb méretben lentebb, klikk a képre!
Uka Uka tervezése - 2. rész2013.10.20. 08:00, Crash-b [Dorci]
Folytatódjék Uka Uka története, itt a második rész! Lássuk mit mond Charles Zembillas:
"Folytassuk a sort mindenki kedvenc gonosz voodo maszkjával, Uka Ukával a Crash Bandicoot 3 Warpedből. Az első két rajz az utolsó dizájnok amiket csináltam a karakter tervezésekor 1998. január 29-én. Ennél a pontnál kezdett el Uka Uka nagyjából végleges lenni a Naughty Dog szemében. Az ezt követő összeülésen 1998. február 12-én belekezdtem Uka Uka végleges vázlatába, ami a harmadik képen látható. Ezeket a fénymásolatokat azon a napon hoztam létre, amikor az eredeti tervrajzok elkészültek, hogy megőrizzem a munkáimat és meg tudjam osztani veletek."
Uka Uka tervezése - 1. rész2013.10.18. 10:30, Crash-b [Dorci]
Az idei évben szerencsére rengeteg új információ kerül elő a legrégibb Crash részekről is, ismét Charles Zembillas tett közzé néhány képet Uka Uka kezdetleges tervrajzairól. Mint azt már tudjuk, Uka Uka a Crash Bandicoot 3 Warpedben jelenik meg, ami pontosan 1998-ban (!!!) készült, nem kicsit meglepő dolog, hogy egy kilencvenes években készült játékról a mai napig kerülnek elő adatmorzsák. Térjünk rá a tárgyra, Charles Zembillas mesél:
"1998. január 29-én miközben a Naughty Dognál dolgoztam, elkezdtem megalkotni a széria harmadik részéhez Uka Ukát. Ő a gonosz voodo maszk testvére és ellentéte Aku Akunak, és ahogy azt tudjuk, Uka Uka Cortex szövetségese lesz. Ez itt az első három rajz a tervrajzok közül. Ezek igazából csak fénymásolatok, az eredetiek a Naughty Dog stúdiójában készültek. Nem tudom, hogy publikálva lettek-e ezelőtt, úgy gondolom, ez az első esete ezen tervrajzok felbukkanásának."
Tervrajzok a fiók mélyéről2013.10.11. 11:00, Crash-b [Dorci]
Tervrajzok a négyzeten2013.08.25. 16:01, BBC
Charles Zembillas újabb mesterműveket tett közzé
Az idei év nemcsak rajongói játékokban, hanem eddig nem látott tervrajzok publikálásában is rendkívül sikeresnek mondható. Charles Zembillas - aki az első három játékon dolgozott a Naughty Dog tagjaként - hétről hétre remek vázlatokat publikál a blogján, pár megjegyzés társaságában. Az elmúlt két hónap során is ténykedett, lássuk, miket mutatott meg nekünk, rajongóknak!
"Újabb rajzokat mutatok meg nektek Tropyról, melyek 1998. január 22-i keltezésűek. Ezeket a rajzok amolyan kiindulási pontként szolgáltak a karakter további formálásakor."
" Szintén januári huszonkettedikeiek a következő vázlatok. Nefarius teste egyre jobban fejlődött és vált részletesebbé. Ez már egy másik fázis a fejlődése szempontjából."
"Az alábbi firkálmányok 1998. február 12-én készültek. A legnagyobb különbségek Tropy időutazó szerkezete körül láthatóak: az egész masina részletgazdagabb, különféle fogaskerekekkel, csapágyakkal."
"A következő lépés a modell fejlődéstörténetében néhány háromdimenziós kép készítése volt, melyeket a Naughty Dog irodájában rajzoltam meg. Azok a régi szép idők! Rá kellett jönnöm, hogy a kellékek a karakter testén meghaladták a PlayStation képességeit, több féle megoldáson is gondolkodtam. A dugattyúkat elvetettem, viszont a kipufogócsövet mergtartottam."
"Ezek a februári 19-i rajzok az utolsók Tropyról. A testét egyszerűbbé tettem, megfosztva azt a fogaskerekektől. A négy kisebb dugattyúból kettő nagyot formáltam. Végül a két kipufogócső helyett csak egy került be a karakter kinézetének végleges változatába."
"Ezek a rajzok a Crash 3 fejlesztése alatt születtek, 1998. január 29. dátum szerepel rajtuk. Sajnos ezek csak fénymásolatok, ugyanis sosem kaptam minőségi másolatokat a Naughty Dogtól azalatt az idő alatt, amíg nekik dolgoztam.
Véleményem szerint Pura egy szép karakter, de úgy gondolom, jobban is megtervezhettem volna. Kaptam egy vázlatot, melyet alapul kellett vennem a dizájn kialakításákor. Nem igazán szeretek így dolgozni. Úgy éreztem, a képességeim el vannak fojtva, és nem tudom feltárni az összes lehetőséget a karakter megformálása során. Végül beleegyeztem abba, amit mondanak, és próbáltam kihozni a legtöbbet a lehetőségeimből."
"Ahogy a fenti vázlatok, ezek is januárból valók, és úgyszintén xerox kópiák. Ezek az utolsó tervrajzok, melyeken csak Coco és Pura szerepel."
"Nem tudom, ezek közül volt-e már valamelyik publikálva, de minden esetre bemutatom őket. Ahogy láthátjátok, ezúttal a kis dinoszauruszról, Baby-T-ről mutatok be pár rajzot. Ezek szintén a Crash 3 fejlesztési időszakából valók, 1998. februári keltezéssel."
"Ezek az alkotások már biztosan fellelhetők a világhálón, de mivel pár napja közzétettem a tervrajzok első felét, akkor ésszerű, hogy ezeket is bemutatom. Crash és Baby-T a legkülönfélébb pózokban látható, de sajnos csak fekete-fehérben."
"Miközben 1998. február 26-án az irodámban dolgoztam, azt a feladatot kaptam, hogy ábrázoljam Crasht és Cocót háziállataikkal, Purával és Baby-T-vel - vagyis amolyan csoportképet kellett csinálnom. Szerencsére megszámoztam őket, így tudom milyen sorrendben készítettem őket."
"Egy kérésre előkerestem pár régi vázlatot Tiny Tiger fejlesztési szakaszából. Ebben az esetben római gladiátorként ábrázoltam őt. 1998. március 26-án csináltam őket. A karakter ötlete kollégám, Joe Pearson fejéből pattant ki. Eredetileg Tasmanian Tiger néven szerepelt volna a játékban, de ez a későbbiek során megváltozott."
Az eddig napvilágott látott összes tervrajz megtekinthető IDE kattintva.
Újabb és újabb tervrajzok2013.05.18. 19:08, BBC
Charles Zembillas ismét remek rajzokat tett közzé
A neves rajztanár, Charles Zembillas - aki az első három Crash-játékon is dolgozott - naponta tesz közzé érdekesebbnél érdekesebb tervrajzokat a blogján. Természetesen nem feledkezik meg hősünkről sem, eddig sosem látott vázlatokat publikál. Az elmúlt egy évben több mint százat hozott nyilvánosságra, köztük pár rendkívül meghökkentőt is. Segítségével bepillanthást nyerhettünk Aku Aku és Velo eredetének történetébe, de Crashről, Cocóról, Cortexről és Dingodile-ról is bemutatott pár érdekes alkotást. Összegyűjtöttem nektek az összes eddigi (a szériával kapcsolatos) kreálmányát, csemegézzetek bátran! Az eredeti karaktermodellek ide kattintva érhetők el. A legfrissebbek Dingodile fejlesztésének kései időszakát és N. Tropy alakjának fejlődését mutatják be. Lássuk hát őket - egy csipetnyi kommentárral együtt!
Charles Zembillast idézzük:
" A következő rajzok 1998. február 4-én készültek. A korábbi próbálkozásaimhoz képest főleg a karakter lábain nagyok a változások. Több pozícióból is megörökítettem a fejét. Ezek az akkori rajzaim fekete-fehér fénymásolatai."
"Ezek az utolsó firkálmányok Dingodile-ról, 1998. február 12-én keletkeztek. Sajnos akkoriban nem kaptam minőségi fénymásolatokat a cégtől, így fekete-fehéren kell publikálnom őket.
A Naughty dog szeretett volna egy tűzokádó karaktert szerettek volna. Én javasoltam az eszköz használatát, mivel ez érdekesebbé tenné. Örülök, hogy Dingodile a mai napig népszerű a rajongók körében."
"Hoztam valami különlegeset a fanatikusoknak. Az alábbi tervrajzok a Crash 3 fejlesztése óta porosodtak, azóta nem látta őket senki. 1998. január 12-én készültek, alig azelőtt, hogy Dingodile-lal elkezdtem a munkát. Ezek a legelső vázlatok Tropyról. Az első rajzon a firkálások annak tudhatók be, hogy próbáltam azt megvalósítani, amit a Naughty Dog szeretett volna. Ahogy látható, a második már sokkal kifinomultabb és pontosabb."
"Itt van még pár korai vázlat Tropyról. Már a fejlesztésének korai szakaszában felruháztam egy készülékkel, amely lehetővé tette számára az időben való utazást. Először ez egy öv formájában jelent, mely mutatta volna azt az évszámot, melybe Tropy utazni szeretett volna. A rajzok 1998. január 22-ről valók."
"Az alábbi három rajzon méginkább nyomon követhető a modell fejlődése. Ezek is 1998. január 22-én keletkeztek. Továbbra is kitartottam egy testen hordható, időutazásra alkalmas gép viselése mellett. Végül ez meghatározó lett a karakter fejlődése szempontjából. Az irány jó volt, de az első vázlaton úgy nézett ki, mintha terhes lenne."
"Ez egyetlen tervrajz Ginről, amit ezidáig a találtam a gyűjteményemben. Sajnos nem tudom, hogy mikor készült, mivel nincs rajta dátum. A karakter először a Crash 2-ben jelent meg. Gin egy tudós/mérnök, akinek egy baleset következtében egy rákéta ágyazódott a fejébe. Túlélte a balesetet, de az incidens jelentősen befolyásolta a személyiségét. Igazán szórakoztató figura, jó volt rajta dolgozni. Ahogy láthatjátok, nem kellett sokat változtatnom az első elképzeléseimen."
|